Star Tour sin nyeste kampanje setter barna i fokus



Reiser til : Nyheter

Star Tour sin nyeste kampanje setter barna i fokus

Star Tour satser stort på sine flaggskiphoteller, Blue Village Family Life, og utvider tilbudet med hele 8 nye konsepthoteller sommeren 2016. Unikt for konseptet er Bamses egen Svømmeskole, der nærmere 5.000 barn vil lære å svømme neste sommer. En undersøkelse nylig utført blant Star Tour sine gjester viser at majoriteten av de spurte foretrekker at barna lærer å svømme mens de er på ferie fremfor her hjemme. Dette er en av grunnene til at Star Tour har valgt å fokusere på Bamses Svømmeskole i sin sommerkampanje.

– Kampanjen er basert på det enkle faktum at dersom barna koser seg på ferie, så har familien det bra. Og det er jo veldig gøy å lære seg å svømme, vi har derfor valgt å fokusere på det i vår sommerkampanje, sier Nora Aspengren, Kommunikasjonsansvarlig i Star Tour.

En annen viktig del av kampanjen er naturligvis verdens sterkeste bjørn Bamse, som lenge har vært en sentral del av ferieuniverset på Star Tour sine familiehoteller.

Tidligere i år ble det klart at Star Tour og TUI Nordic har inngått samarbeid med reklamebyrået bak kampanjer som United Nations Food Programme/ 805 million names og Volvo Trucks/ The Epic Split, Forsman & Bodenfors. Dette er byråets første reklamekampanje for Star Tour. Første del av TV-kampanjen fokuserer på det mange anser som en perfekt ferie; barn som har det gøy i bassenget.

Sommerkampanjen vil vises i kjøpte, organiske og egne kanaler fra og med 23. desember og inkluderer TV, print, online, Facebook og instagram.

Leave a reply


Finn din reise

ReisemålAntall stjerner

Reiser og reisemål

Liker du reiser til syden?


Nyeste kommenterte reisemål

Linker

  • Blogroll

  • eXTReMe Tracker